REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO INNEPIERSCIONKI.PL

Regulamin sklepu internetowego innepierscionki.pl (dalej „Sklep Internetowy”) z dnia 5.12.2024 roku określa warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz dokonywania zamówień.

§1 DEFINICJE

  1. Regulamin – niniejszy dokument opracowany przez Sprzedawcę, który określa zbiór zasad i procedur związanych z dokonywaniem zamówień za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Sprzedawca – Pan Andrzej Bielak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Andrzej Bielak – Biżuteria, wpisaną do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Rozwoju i Technologii pod numerem REGON 350021258, ul. Wojciecha Halczyna 3/5, 30-086 Kraków, NIP: 6770075095.
  3. Sklep Internetowy – oznacza stronę internetową innepierscionki.pl, za pomocą której składane są zamówienia u Sprzedawcy.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Za Konsumenta uważa się również osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, do której stosuje się przepisy zawarte w rozdziałach 4, 5a i 5b Ustawy o Prawach Konsumenta – w zakresie określonym w art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z Dz.U. 2014 r. poz. 827 z dnia 14.06.2014 r. z późn. zm. dalej zwana Ustawą o Prawach Konsumenta).
  5. Klient – osoba fizyczna lub prawna, która dokonuje zamówień w Sklepie Internetowym.
  6. Dzień roboczy – oznacza każdy dzień od poniedziałku do piątku włącznie, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

§3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia należy składać za pomocą Sklepu Internetowego.
  2. W celu złożenia zamówienia, Klient powinien wybrać wybrany przez siebie produkt i zaznaczyć opcję „dodaj do koszyka”.
  3. Do realizacji zamówienia należy nacisnąć ikonkę koszyka, który wyświetli wybrany przez Konsumenta produkt. Następnie należy wybrać formę dostawy oraz dokonać płatności za pomocą wybranej przez siebie platformy. W przypadku wyboru płatności za pomocą karty płatniczej, Klient zostanie przekierowany na stronę internetową wybranego przez siebie banku.
  4. Sprzedawca dopuszcza również dokonanie płatności za pobraniem.
  5. Nieopłacone zamówienie w ciągu 24 godzin zostanie usunięte z koszyka. Brak płatności rozumiany jest jako odstąpienie od zamówienia.
  6. Podane ceny w Sklepie Internetowym są cenami brutto – zawierają podatek od towarów i usług. Cena nie obejmuje wysyłki. Ceny podane są w walucie polskiej.
  7. Po dokonaniu płatności, Klient otrzyma potwierdzenie otrzymanego zamówienia wraz z odpowiednio paragonem lub fakturą, w zależności od zaznaczonego checkbox podczas dokonywania zamówienia.
  8. Klient wyraża zgodę na otrzymanie potwierdzenia dokonania płatności w formie elektronicznej w rozumieniu art. 106n oraz art. 111 ust. 3a lit. b ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku. W przypadku chęci otrzymania paragonu w formie papierowej, Klient powinien powiadomić o tym Sprzedawcę zaznaczając to w uwagach do zamówienia.
  9. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, braku dostępności produktu, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta. Klientowi będzie w takim wypadku przysługiwać zwrot zapłaconej ceny bądź też wymiana produktu na inny w tej samej cenie.
  10. Po przystąpieniu do realizacji zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail. Z chwilą otrzymania wiadomości, zostaje zawarta umowa sprzedaży.
  11. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert.
  12. Zamówienia można składać codziennie.

§4 REALIZACJA I DOSTAWA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze od dnia księgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  2. W wyjątkowych przypadkach, czas wskazany w § 4 ust. 1 może ulec zmianie. O takiej sytuacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany przez Sprzedawcę. W przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży, Klientowi będzie przysługiwać zwrot pełnej opłaty za dokonane zamówienie w terminie czternastu dni.
  3. Odbiór zamówienia można realizować za pomocą usługi kurierskiej wskazanej w Sklepie Internetowym pod wybrany przez siebie adres na terenie Polski.
  4. Zamówienia pakowane są w sposób gwarantujący dostawę produktu w bezpieczny dla niego sposób.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za błędnie podany adres dostawy. W przypadku braku możliwości doręczenia zamówienia, Sprzedawca podejmie próbę skontaktowania się z Klientem w celu odbioru zamówienia. W przypadku zmiany adresu dostawy, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wprowadzenia zmiany. Po dokonaniu wysyłki nie będzie możliwości zmiany adresu zamówienia.
  6. W przypadku dostarczenia zamówienia, które nosi znamiona uszkodzenia – wgniecenia w opakowaniu, uszkodzone opakowanie itp. Klient powinien sporządzić niezwłocznie protokół szkody oraz powiadomić Sprzedawcę.
  7. Wysyłka zamówienia może być również realizowana poza granicę Polski do krajów UE. Doliczana jest wtedy dodatkowa opłata.

§5 REKLAMACJE

  1. W sytuacjach, w których towar jest uszkodzony, niezgodny z opisem lub zamówieniem Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Celem realizacji procedur reklamacji niezbędne jest przekazanie przedmiotu Sprzedawcy.
  3. Reklamacji należy dokonać poprzez skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pomocą poczty e-mail. Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia sposobu przesłania produktu. Koszt wysyłki, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, w przypadku realizacji reklamacji przez Konsumenta obciąża Sprzedawcę.
  4. O zakończeniu procedury reklamacyjnej i dalszym postępowaniu Sprzedawca poinformuje Klienta w terminie czternastu dni od dnia otrzymania przesyłki w sposób uzgodniony z Klientem, tj. za pomocą poczty e-mail lub pisemnie za pomocą poczty.
  5. Zwrot środków będzie odbywał się w formie w jakiej została dokonana płatność, chyba że Klient wybrał inny sposób dokonania zwrotu płatności.
  6. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po uznaniu przez Sprzedawcę reklamacji, jednak w terminie nie dłuższym niż czternaście dni.

§6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, przyjmuje do wiadomości, ze wszystkie produkty Sprzedawcy są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta wg przekazanej przez niego specyfikacji, wobec czego prawo odstąpienia nie przysługuje mu z mocy art. 38 ust. 1 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje również w sytuacjach, kiedy umowa została zawarta z osobą prowadzącą działalność a umowa ta związana jest z jej działalnością gospodarczą a umowa miała charakter zawodowy związany z wykonywaną działalnością gospodarczą wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, który jest udostępniony w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

§7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES

  1. Administratorem danych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w zgodzie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  3. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności.
  4. W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług innepierscionki.pl korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Celem jest ułatwienie przeglądania przy kolejnej wizycie w serwisie. Użytkownik sam decyduje o tym, które pliki cookies i w jaki sposób są zapisywane, poprzez ustawienia przeglądarki internetowej (powszechnie używane: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari, Microsoft Edge). Domyślne ustawienia przeglądarek pozwalają na przechowywanie plików cookies.

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Prawem właściwym jest prawo polskie.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w szczególności w celu ulepszenia jakości usług lub dostosowania do aktualnych przepisów prawa.
  3. W przypadku zmiany Regulaminu, sprzedawca powiadomi Klienta o jego zmianie na co najmniej 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
  4. Regulamin obowiązuje z chwilą jego wejścia w życie, chyba że Klient nie zgodzi się na nowe postanowienia względem niego. W takim przypadku powinien złożyć oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania regulaminu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Klient powinien wysłać na adres mailowy kontakt@innepierscionki.pl. Oświadczenie jest równoznaczne z wypowiedzeniem usługi o świadczenie usług elektronicznych, która została określona w §2.
  5. Zmiana Regulaminu nie powoduje utraty praw nabytych przez Klientów. Umowy zawarte w trakcie obowiązywania dotychczasowego Regulaminu są realizowane w oparciu o aktualną wersję na dzień sprzedaży.
  6. O wszelkich zmianach związanych z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego Sprzedawca będzie informował w formie mailowej.
  7. Zabronione jest wykorzystywanie znaków Sprzedawcy, a w szczególności jego logo, produktów.
  8. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  9. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.